Tak for din interesse for og/eller bestilling hos Yachtparty.dk
Vi glæder os til at servicere dig og dine gæster, og gør ved samme lejlighed opmærksom på vores vilkår og betingelser for vores services, så alt er parat og i orden til dagen.
Åbningstider for bestilling
Tlf. 20966163 / Mail __info@yachtparty.dk___________
Mandag til fredag kl. 10:00-16:00
Lørdag-søndag: Kun mail
Reservationsgebyr:
Ved bestilling betales et reservationsgebyr på 4.500 kr., hvorefter restbeløbet for arrangementet forfalder til betaling 14 dage før sejladsen.
Ved afbud senere end 14 dage før arrangementet mistes reservationsgebyret.
Force majeure
Hvis den bestilte sejlads umuliggøres af uvejr, teknisk nedbrud eller havari, og vi derfor må aflyse den helt eller delvis må aflyses, kan Yachtparty.dk ikke gøres ansvarlig for rekvirentens evt. økonomiske tab. Rekvirenten får naturligvis sine indbetalte penge tilbage.
Ifølge e-handelsloven er der normalt 14-dages fortrydelsesret ved handel via Internettet. Dette gælder dog ikke for transport på vandet jf. Forbrugeraftaleloven § 9, stk. 2 og § 17, stk. 2. Skulle det derfor blive nødvendigt at ændre på eller annullere en booket tur, skal Yachtparty.dk hurtigst muligt kontaktes via mail.
Afbestilling eller nedjustering af sejltid/omfang skal ske med mindst 14 dages varsel før den bookede sejlads. Ved reservation af mere end 2 fartøjer forlænges afbestillingsfristen til 4 uger.
Ved senere afbestilling/nedjustering senere end 14 dage før arrangementet vil indbetalte beløb ikke blive refunderet.
Evt. mængderabat annulleres ved enhver nedjustering.
Udgår enkelte fartøjer i løbet af arrangementet refunderes der i forhold til arrangementets procentvise nedjustering og kun i forhold til prisen for det enkelte fartøj. Gennemføres denne type arrangement, trods frafald, og uden betydelig gene for rekvirent, sker refusion per kulance. Yachtparty.dk’s eventuelle formidling af omkostninger til tredjepart ved et arrangement (f.eks. mad og drikkevarer, leje af land/vandareal, deposita, eksternt udstyr, mandskab, fartøjer mv.) er tredjeparts handelsbetingelser gældende.
BETALINGSBETINGELSER
Betalingsmetoder er:
Sidste øjebliks bookinger og ændringer
Ændringer i en reservation
Aflysninger, ændringer eller ekstra bookinger skal ske til vores kontor eller på mail info@yachtparty.dk , eller 20 96 61 63. Vi forsøger altid at være fleksible og forsøge at imødekomme eventuelle ændringer i din booking, men vi opkræver ekstra for ændringer i tjenester, der informeres os med mindre end 24 timers varsel, og som medfører ekstra udgifter for os.